fredag 8 februari 2013

YO! Jag har några frågor till JUST DIG!

Tja.

Är i Uddevalla den här helgen. Finns ett gym som duger i krig på hotellet.

Jag ser fram emot nästa vecka. Då är jag permanent i Göteborg och har tillgång till Sportlife Backaplan (kärlek!) och min beställning med aminosyror, straps och proteinpulver ska ha kommit fram tills dess.

Med andra ord: Jag ska göra kaoz med han!

Next!

På en helt annan nota vill jag meddela att jag påbörjat en E-bok med artiklar som ska ta vanliga killar och piffa upp dem till extraordinära gentlemän. (Hihi! Har alltid velat assembla min egna Leauge of Extraordinary Gentlemen!)

Jag räknar med att skriva en väldigt kort bok som är praktisk och koncis och jag riktar den till mer avancerade (läs: attraktiva) killar som vill ta sin framgång till nästa nivå.

Därför behöver jag din hjälp!

Vilka ämnen skulle du vilja att en sådan bok täcker?

Har du några speciella frågor?

Skriv i kommentarsfältet nedan. Alternativt kan du mejla mig på Alex@c-r.se

Tack för din hjälp!

 - Alex


3 kommentarer:

  1. Tja Alex,

    Skulle gärna läsa dina tankar om följande ämnen;
    1. Hur man gör sitt game så konsistent som möjligt utan att för den sakens skull sluta vara naturlig. Alltså hur man utvecklar en kompetens att dra hem one night stands/whatever man kan lita på till 100% (eller 99%, iallafall)
    2. Hur man behåller tjejer när man fått dom, rätt level av needy, I guess?
    3. Förförandet av tjejer som är totalt top notch och vet om det, modeller etc. Tjejer som får sanslöst mycket uppmärksamhet i allmänhet.

    Kul projekt btw!

    SvaraRadera
  2. Tjena killen!

    Tack för din input. Du ställer bra frågor och jag ska göra mitt bästa att bemöta dem.

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Tja!

    Det skulle vara intressant att veta din syn på:

    1. Livsstil. Hur skapar man en livsstil som man vill ha? Det beror ju givetvis på vad för livsstil man vill ha. Fast skulle ändå vilja veta vad du tycker är viktigt att tänka på när man ändrar livsstil och om man ska ändra allting på en gång eller ett område i taget.

    2. Vilka vanor tycker du att man behöver kultivera för att bli/vara en extraordinär gentleman?

    3. Hur vet man om/när man är en extraordinär gentleman?

    Hoppas de kan ge dig lite nya idéer. Ska bli intressant att läsa när du är klar.

    SvaraRadera